<
CompleteMyspace.com only the best Myspace Layouts!
-->
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Happy Birthday tickers
Ex Shooterkiller..Shooterkiller udah pencen...Muhd Adnan..Korng dh follow ke blom??Follow rrr plzz...Klau nk knal lbih lnjut,,Add aku kt FB..

Tuesday 9 August 2011

Rowan Atkinson cedera dalam McLaren F1 supercar nahas


Rowan Atkinson's crashed McLaren F1 super car on the A605 in Haddon, near Peterborough, Cambridgeshire
Rowan Atkinson cedera dalam McLaren F1 supercar nahas


Pelakon Rowan Atkinson telah dibebaskan dari hospital mengikuti satu melanggar McLaren F1 supercar berkuasa tingginya, ia telah dilaporkan.
Rowan Atkinson telah rosak McLaren F1 sangat kereta pada A605 dalam Haddon, berhampiran Peterborough, Cambridgeshire Photo: REX
Oleh James Orr7:34AM BST 05 Ogos 2011Comments
Bintang Blackadder and Mr Bean dipercayai telah hilang kawalan £650,000 kenderaan yang mempercabangkan jalan dan merempuh sebatang pokok sebelum kebakaran berjangkit.
Berumur 56 tahun berjalan keluar dari bangkai dan dijaga oleh satu lagi pemandu kereta sehingga perkhidmatan kecemasan tiba di tempat kejadian itu.
Sebuah ambulans membawanya ke Peterborough District Hospital, Cambridgeshire , di mana dia menderita akibat satu kecederaan bahu kecil, ia telah dituntut.
Seorang jurucakap untuk Cambridgeshire Fire and Rescue Service berkata: “Anak-anak kapal membawa kebakaran dapat dikawal oleh 8.13pm. Mereka membuat kenderaan selamat dan menggunakan satu gelungan hos memadamkan kebakaran.
“Terdapat satu mangsa tetapi dia tidak diperangkap.”
ARTIKEL-ARTIKEL BERKAITAN
Seorang jurucakap bagi PBJ & JBJ Management, yang mewakili Atkinson, mengesahkan yang bintang telah terlibat dalam satu kemalangan tetapi berkata dia tidak akan mengulas pada peringkat ini.
Mr Atkinson terkenal untuk cinta kereta lajunya dan baru-baru ini merekod masa pusingan terpantas dalam Star Top Gear dalam Reasonably Priced Car.
Dia memberitahu penyampai Jeremy Clarkson dia berminat pada lumba dan kini mendorong satu 1964 Ford Falcon.
Tetapi kepakaran perlumbaannya melakukan kecil menghapuskan saraf-sarafnya sebelum mengambil pada cabaran, dia mengakui.
Dalam satu tumbukan tepat pertunjukan, memuat naik ke YouTube oleh BBC pada 22 Julai, Atkinson berkata orang ramai akan “menganggap itu dalam kereta harga berpatutan saya akan sangat baik apabila terdapat sama sekali tiada menjamin yang apa-apa”.
Tetapi pelakon Blackadder memperoleh masa yang paling cepat pada pertunjukan, menyiapkan litar dalam 1 minit 42.2 saat.
Nahas berlaku semalam pada A605 dalam Haddon di 7.30pm dan tiada kenaikan lain telah terlibat.
McLaren F1 adalah satu kereta-kereta pengeluaran paling cepat di dunia dan mempunyai satu laju tertinggi 230mph. Mr Atkinson ialah dijangka untuk dikeluarkan dari hospital kemudiannya hari ini.
Jurucakap Cambridgeshire Police berkata semalam: “Terdapat telah menjadi satu tunggal pelanggaran lalu lintas jalan raya kenderaan berhampiran Haddon.”

0 comments: